qwe

Молочная кухня.

Молочная кухня.

Дети очень нуждаются в правильном питании, особенно важно на ранних этапах жизни – это достаточное поступление в организм лактозы, которой богаты молочные продукты. Всего лишь пол-литра молока в сутки обеспечивает наш организм одной третью суточной доли необходимого потребления живого белка. Так же молочные продукты – это отличные источники антител, которые выполняют функцию барьера от вредных микроорганизмов. Молочный жир легко усваивается в желудке и обеспечивает человека

Безопасная одежда для малыша.

Безопасная одежда для малыша.

Когда родители подбирают для ребенка одежду, то в первую очередь надо смотреть совсем не на цену, бренд или внешний вид. Одежда должна быть удобной и безопасной. Причем, у каждой возрастной группы есть свои требования к одежде.

Купание новорожденного.

Купание новорожденного.

Ежедневные гигиенические процедуры архиважны для нормального развития ребенка на самых первых этапах жизни. Принимать ванны нужно каждый день, причем делать это нужно особым способом.

Спящий ребенок.

Спящий ребенок.

Спящий ребенок Адель Энерсен (Adele Enersen) – копирайтер из Хельсинки (Финляндия) и молодая мама. Жажда творчества не дает ей отдыхать, когда ее маленькая дочка Мила спит. Адель пытается угадать, что снится маленькой Миле и с помощью подручных вещей воплощает сны дочки в реальность. На задумку и воплощение идеи уходит совсем немного времени, а для создания атмосферы сна берутся вещи, которые есть в каждом доме – одежда, полотенца, зонтики, игрушки и т.д. С помощью маминой

КӨРУДІ, ЕСТУДІ ҮЙРЕТЕМІЗ

КӨРУДІ, ЕСТУДІ ҮЙРЕТЕМІЗ

Қимыл-қозғалыс зейінін дамыта отырып, баланың төсегінің үстіне кеудесінен 50-70 см қашықтықта ойыншықтар іліп қою керек. Оның оларға қолы жетпейді, ол олай етуге әлі дайын емес, бірақ, есесіне, көзіне күш түсірмейді. Ойыншықтарды қалай іліп қоюға болады? Ең дұрысы, төсектің бас жағына «Г» әрпі пішіндес арнайы ағаш немесе темір тіреуіш бекітіп қойған жөн.

ЕСТУ ҚАБІЛЕТІНІҢ ДАМУЫ

ЕСТУ ҚАБІЛЕТІНІҢ ДАМУЫ

Жаңа туылған нәресте оқыс дыбыстарды ести алады: ол қорқады, селк етеді, көзін жұмады, маңдайын тыржитады, айғайлайды. Өмірінің алғашқы айы соңына таяғанда қалшию әрекеті бай- қалады: сылдырмақ сылдырына немесе әңгімеге құлақ түріп жатып, бала сөйлеп жатқан адамның бетіне үңіле алады.

3 АЙДАН 6 АЙҒА ДЕЙІНГІ БАЛАНЫҢ ҚИМЫЛ-ҚОЗҒАЛЫСТЫҚ ДАМУЫ

3 АЙДАН 6 АЙҒА ДЕЙІНГІ БАЛАНЫҢ ҚИМЫЛ-ҚОЗҒАЛЫСТЫҚ ДАМУЫ

Баланың алғашқы мақсатты қимыл-қозғалыстары, шалқасынан етбетіне аударылу, етбетінен шалқалап жату сияқты денесін кеңістікте қозғалту қимылдары пайда бола бастайды. Оған қоса, бала басын, денесін және аяқ-қолын кеңістікте жақсырақ басқара алады, денесі қабылдаған қалыпты ұзағырақ ұстап тұра алады, сондай-ақ, заттарды және ойыншықтарды еркінірек басқара алатын болады. Әдетте, бала алдымен шалқа- сынан етбетіне аударылуды үйренеді, 4-6 айлығында орын алады. Кейбір балалар 6 айлығында етбетінен

3 АЙҒА ДЕЙІНГІ БАЛАНЫҢ ЕСТУ ҚАБІЛЕТІНІҢ ДАМУЫ

3 АЙҒА ДЕЙІНГІ БАЛАНЫҢ ЕСТУ ҚАБІЛЕТІНІҢ ДАМУЫ

Бала дүниеге келгенде оның есту қабілеті, көру қабілетіндей жетілмеген күйде болады. Нәрестенің есту сезімталдығы жеткіліксіз, себебі, оның орта құлағындағы қуысы сұйықтыққа толы болады, осы сұйықтық дыбыс тербелістерін таратуды қиындатады. Әдетте дені сау, толық тоғыз айдан кейін дүниеге келген бала жоғары жиілікті дыбыстарды және 70-80 дБ дыбыстарды (көтеріңкі дыбыстар – телефон қоңырауы, музыка аспабында ойнау, айғай) естуі тиіс. Бұл жаста сәби көтеріңкі дыбыстарды естігенде селк етеді,

БАЛАЛАРДЫҢ 3 АЙҒА ДЕЙІНГІ ДАМУЫ

БАЛАЛАРДЫҢ 3 АЙҒА ДЕЙІНГІ ДАМУЫ

Өмірінің алғашқы айларында бала дамуы аса қарқынды жүреді. Әрбір даму саласында күнделікті өзгерістер орын алып отырады. Балақай жаңа дағдылар мен қабілеттерді тез жинап, тез үйрене бастайды. Ұсынылған ақпарат балақайлардың ата-аналарына оның ерте жастағы дамуындағы мүмкіндіктері мен қажеттіліктерін түсінуге мүмкіндік береді.

БӨБЕКТІҢ КӨРЕРМЕНДІК ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛАЙ ДАМЫТУҒА БОЛАДЫ?

БӨБЕКТІҢ КӨРЕРМЕНДІК ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛАЙ ДАМЫТУҒА БОЛАДЫ?

Бөбекпен қарым-қатынаста және оны тамақтандырғанда үнемі көз байланысын сақтап отыруды ұмытпаңыз; бала назарын оның айналасындағыларға аударыңыз, «қарашы, бұл ...» деп қоса айтуды ұмытпаңыз; баламен ойнағанда оның қолы қайда, сіздің көзіңіз қайда және т.с.с. сұрақтар қойыңыз; баланы терезенің алдына апарып, даладан не көріп тұрға- ныңызды айтып, қызығушылығын, көруге деген құштар- лығын оятыңыз; балақай ойнап отырғанда әлденені жинаса немес бөлшектесе, ойынды қайта қайталағысы келетіндей етіп

Пред. След.