ыфв

БАЛАҢЫЗ БАЛАБАҚШАҒА БАРАДЫ ТАБАНҒА (АЯҚҚА) СУ ҚҰЮ

БАЛАҢЫЗ БАЛАБАҚШАҒА БАРАДЫ  ТАБАНҒА (АЯҚҚА) СУ ҚҰЮ

Көбінесе, кішкентай балалар тыныс алу жолдарының сырқаттарымен ауырады, бар инфекция тамаққа жиналады. Сондықтан, баланың тамағы әрқилы факторлардың жағымсыз әсерлеріне: суыққа, желге, балмұздаққа, суық суға сезімтал болмауын қадағалау қажет. Балаңызға түнгі ұйқыдан тұрған соң, аш қарынға берілетін су температурасы бірте-бірте төмендетіліп отыруы тиіс. Іс жүзінде бұл келесі жолмен жасалады: сізге қайнатылған су құйылған екі ыдыс керек, оның біреуін тоңазытқышқа саласыз, ал екіншісін бөлме

БАЛАНЫ ДӘРЕТХАНАНЫ ПАЙДАЛАНУҒА ҚАЛАЙ ҮЙРЕТУГЕ БОЛАДЫ БАЛАҒА ӨЗ БЕТІНШЕ ӘРЕКЕТ ЕТУГЕ ҚАЛАЙ КӨМЕКТЕСУГЕ БОЛАДЫ

БАЛАНЫ ДӘРЕТХАНАНЫ ПАЙДАЛАНУҒА ҚАЛАЙ ҮЙРЕТУГЕ БОЛАДЫ  БАЛАҒА ӨЗ БЕТІНШЕ ӘРЕКЕТ ЕТУГЕ ҚАЛАЙ КӨМЕКТЕСУГЕ БОЛАДЫ

ЕҢ БАСТЫСЫ – БАЛАҢЫЗДЫ «СӨЗСІЗ» СҮЮ ЖӘНЕ ҚАБЫЛДАУ. ЯҒНИ, СІЗГЕ БАЛАҢЫЗДЫҢ ҚАНДАЙ ДА БІР ІС-ӘРЕКЕТІ НЕМЕСЕ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫ ҰНАМАУЫ МҮМКІН, БІРАҚ, СІЗ ОНЫ ЕШТЕҢЕГЕ ҚАРАМАСТАН ЖАҚСЫ КӨРЕ БЕРЕСІЗ. СҮЙІСПЕНШІЛІКТІ КЕҢЕСТЕРДІҢ КӨМЕГІМЕН ҮЙРЕНУ ҚИЫН. СҮЙІСПЕНШІЛІКТІ БІЗ БАЛАЛАРЫМЫЗДАН ҮЙРЕНЕТІН СИЯҚТЫМЫЗ. Кішкентай балақайлардың өз бетінше әрекет етуінің өз артықшылықтары және кемшіліктері бар.

ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ МӘДЕНИЕТІНЕ БАУЛУ БАЛАНЫ ДӘРЕТХАНАНЫ ПАЙДАЛАНУҒА ҚАЛАЙ ҮЙРЕТУГЕ БОЛАДЫ

ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ  МӘДЕНИЕТІНЕ БАУЛУ БАЛАНЫ ДӘРЕТХАНАНЫ ПАЙДАЛАНУҒА ҚАЛАЙ ҮЙРЕТУГЕ БОЛАДЫ

Мұндай жағдай балаға айғайлаудың немесе жиіркенішіңізді көрсетудің еш қажет жоқ. Бала ашуыңыздың себебін түсінбеуі де мүмкін, ал егер осындай жайт қайталана берсе, баланың табиғи дәретке отыру үдерісі алдында түйсік деңгейінде қорқынышы пайда болып, ол несебі мен нәжісін ұзақ уақыт бойы қысып тұруға тырысатын болады, ал бұл өз кезегінде өзге күрделі қиындықтар тудыруы мүмкін. Сфинктер бұлшық еттерін (қуық қалбыршағын және ішектерді жауып тұратып бұлшық еттерін) игеру дененің өзге бұлшық еттерін

2–3 ЖАС ЕРІК-ЖІГЕРДІ ТӘРБИЕЛЕУ

2–3 ЖАС ЕРІК-ЖІГЕРДІ ТӘРБИЕЛЕУ

Бірақ, бала есейеді, оның ой-өрісі дамып-жетіледі. Оны әрекеттерді жоспарлаудың қарапайым тәсілдеріне үйретіп қойған пайдалы. Бала ата-анасымен бірге үй жинауға дайындалады. «Үй жинау үшін бізге не керек? Аяулым, алжапқыш, шүберектер, сыпыртқы мен қалақ дайындайық...» Бала нақты еңбек әрекетіне қатысады және оны ересектің басшылығымен рет-ретімен орындай- ды: мысалы, қамыр илейді – ұн себеді, сүт құяды, тұз қосады, араластырады және т.б. Бірге сурет салу арқылы баланы мақсатты, ретті әрекет

БІР ЖАС ІШІНДЕГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЖҮЙКЕ- ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУЫ 2 ӘЛЕУМЕТТІК-ЭМОЦИОНАЛДЫҚ ДАМУ

БІР ЖАС ІШІНДЕГІ БАЛАЛАРДЫҢ ЖҮЙКЕ- ПСИХИКАЛЫҚ ДАМУЫ 2 ӘЛЕУМЕТТІК-ЭМОЦИОНАЛДЫҚ ДАМУ

Баланың әлеуметтік-эмоционалдық дамуы өзара тығыз байланысты екі негізгі үдерісті қамтиды: ересектермен және құрдастарымен әртүрлі байланыс орнату қабілетін дамыту; баланың ересек адамның көмегі қажет толық тәуелділіктен бірте-бірте дербестікке көшуі. Жаңа туылған нәрестенің алғашқы әлеуметтік әрекеттері физиологиялық қажеттіліктерімен байланысты (тамақ, сусын, температура жайлылығы, қозғалыс, еш жерінің ауырмауы, жатыс-тұрысының жайлылығы). Бастапқыда ересекпен эмоционалдық қарым-қатынасының

ҰСАҚ МОТОРИКАНЫ ДАМЫТУ

ҰСАҚ МОТОРИКАНЫ ДАМЫТУ

Көбінесе ұсақ білек бұлшық еттерінің жеткілікті дамымауы және оларды әлсіз басқару қиындығы бала мектепте, жазуды игеруде қиналғанда тап болады. Алайда, ата-ана баланың ұсақ моториканы мақсатты дамытуға мұқтаж екенін байқай алады және байқауы тиіс. Назар аударыңыз, егер мектепалды жасындағы балаңыз сурет салуды және бояуды ұнатпаса, қолынан келмейтінін алға тартып, бас тартса; саусақтары бау байлауға, түйме түймелеуге икемсіз болса, сондықтан, ол ұзақ уақыт бойы ересектердің көмегіне жүгінсе;

ЕРТЕ ЖАСТАҒЫ БАЛА ТІЛІНІҢ ДАМУЫНДАҒЫ ОТБАСЫ РӨЛІ

ЕРТЕ ЖАСТАҒЫ БАЛА ТІЛІНІҢ ДАМУЫНДАҒЫ ОТБАСЫ РӨЛІ

Баланы физикалық, психикалық және интеллектуалдық тұрғыдан тәрбиелеу ерте балалық шақта басталады. Барлық дағдылар, соның ішінде, дұрыс сөйлей білу дағдылары отбасы аясында игеріледі. Баланың тілі оның туған және туыс адамдарының сөйлеу үлгісімен қалыптасады. Әрі, сөзімізге сеніңіз, баланың ерте жастан бастап дұрыс, анық және салмақты сөз естіп өсуі аса маңызды. Дауыс реакциялары (сөйлеуге дайындық элементтері) балаларда өмірлерінің алғашқы айларында ересек адаммен эмоционалдық қатынас әсерінен

БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН ТІЛ ДАМЫТУ ЖАТТЫҒУЛАРЫ

БАЛАЛАРҒА АРНАЛҒАН ТІЛ ДАМЫТУ ЖАТТЫҒУЛАРЫ

Таңертегілік жаттығудың пайдасы туралы баршамыз білеміз: балақай бірнеше қарапайым жаттығу жасаса – күні бойы сергек, әрі көңілді жүреді. Бірақ тіл дамыту жаттығуының пайдасы туралы білетіндер аз. Айтпақшы, дәл осындай «ауызған арналған жаттығу» дауыс ырғағын, сөйлеу мәнерлілігін және тіпті тіл табыса білу қабілетін жақсы машықтандырады! Әрі ол қарапайым және көңілді, себебі, әр жаттығу қызықты ойын сияқты. Сабын көпіршіктерін шығару немесе стақан ішіндегі түтікше арқылы «бүлкілдеу» бала үшін

ДЫБЫСТАРҒА ЕЛІКТЕУ ЖӘНЕ ДЫБЫСТАРҒА ҰҚСАТУ СӨЗДІГІ

ДЫБЫСТАРҒА ЕЛІКТЕУ ЖӘНЕ ДЫБЫСТАРҒА ҰҚСАТУ СӨЗДІГІ

Баланың дәл осы алғашқы сөздерінен, өзі айта алатын және түсінетін, бірақ жеткiзе алмайтын сөздерінен бастапқы сөздік қоры – ана тілін енді меңгере бастаған баланың нақты сөздік қоры қалыптаса бастайды. Баланың алғашқы сөздерін айтуына көмектесу үшін ең кішкене тыңдармандарға (1 жастан бастап 1 жас 6 айға дейінгі балаларға) арналған тақпақтарды пайда- лануға болады. Асты сызылған сөздерді баламен қосылып айтыңыз, сонда ол оларды өзі айтып үйренеді. Әрекет түрлерін білдіретін дыбыс кешендері

БАЛАНЫҢ АЛҒАШҚЫ СӨЗДЕРІ ҚАНДАЙ?

БАЛАНЫҢ АЛҒАШҚЫ СӨЗДЕРІ ҚАНДАЙ?

Алғашқы сөздерін кішкентай балақайлар, қыз балалар да, ұл балалар да, әдетте, 1 жасқа толарда айтады. Ол сөздер барлық балаларда бірдей: «мама», «апа», «на-на» және т.б. Буындық құрылымы жағынан ол былдырлауды еске түсіреді, әрі көбінесе олардың негізінде дыбыстарға еліктеу жатады. бала өзі айтатын сөздер оның жиі қолданылатын сөздік қорын құрайды. Алайда, шамамен 1 жасында балақай айта алатынынан да айтарлықтай көп сөзді түсінеді. Бұл сөздер оның аз қолданатын сөздік қорын құрайды. 1 жас

Пред. След.