ыфв

Наследуется ли ребёнком поведение родителей?

Наследуется ли ребёнком поведение родителей?

Еще в древние времена, когда люди понятие не имели о генетике и наследственности, отмечалось, что поведение ребенка довольно часто напоминает поведение его родителей. Дети очень сильно напоминают своих родителей. Причем не только внешне, но и в поведении.  Помимо этого в современном мире так же активно наблюдается схожесть между предками и потомками.

Эмоциональное развитие ребенка.

Эмоциональное развитие ребенка.

В современном мире принята некая постоянна гонка среди успешности интеллектуального развития детей. Если ваш ребенок по каким то причинам до поступления в первый класс еще слабо читает и считает, то это может быть элементарно высмеяно другими родителями. Современные мамаши чуть ли не с рождения своего чада уже записывают его в школы раннего развития, на курсы ментальной математики и тому подобные секции. Все это делается для того, чтобы ребенок с ранних лет уже мог прекрасного говорить, знать

Что делать с детскими «творениями»?

Что делать с детскими «творениями»?

Детишки очень любят и ценят своих родителей. Именно поэтому они хотят как то выразить свою любовь действиями. Самое доступное, что они могут сделать в совсем возрасте – это сделать поделки собственными руками. Конечно, маленькие ручки еще не могут толком управляться с клеем, красками и ножницами, однако энтузиазма выше крыши. Именно поэтому дом довольно быстро начинает захламляться детским творчеством, которое со временем превращается в самый натуральный мусор. Давайте поговорим о том,

БІР-БІРІНЕ БАУЫР БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ КЕНЖЕ БАЛАЛАР.

БІР-БІРІНЕ БАУЫР БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ  КЕНЖЕ БАЛАЛАР.

Мәдени және тарихи стереотип тұрғысынан кенже бала – «қиялшыл қаһарман», «авантюрист», салт-дәстүрді бұзушы, бәріне өз күшімен жетуге мәжбүр («Ер Төстік» немесе «Алпамыс» ертегілерін есіңізге түсіріңізші). Бұрынғы заманда оларға ата-анасының мұрасын иелену мүмкіндігі сирек берілгендіктен, олар үй-жайын тастап, қызық қуып, байлық іздеп, жер бетінің жаңа түкпірлерін игерумен күн кешкен. Ал қазір, жағдай өзгерді. Кенже бала жаңа туылған сәбидің пайда болуынан зардап шекпейді. Ол отбасы үшін көп

БІР-БІРІНЕ БАУЫР БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫСЫ ЖӘНЕ БАЛДЫРҒАН.

БІР-БІРІНЕ БАУЫР БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ  БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫСЫ ЖӘНЕ БАЛДЫРҒАН.

Бірлесіп жасалатын әрекет – ойын (ойыншықтармен, қимыл-қозғалысты талап ететін ойындар ойнау). Балалар көп уақытын бірге өткізеді. Балалардың үлкені де, кішісі де анасымен сенімге толы жақын қарым-қатынас орнатады. БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫСЫ ЖӘНЕ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛА. Бірлесіп жасалатын әрекет – ойын (ойыншықтармен, компьютер ойындарын ойнау). Қандай болмасын қиындық (оқуда, басқа адамдармен қарым-қатынаста) туса, балалардың екеуі де анасына жүгінеді. Дау-жанжал жиі шығып тұрады, себептері –

ҰЯЛШАҚ БАЛАЛАР ҰЯЛШАҚТЫҚ «БЕТПЕРДЕСІНІҢ» АСТЫНДА НЕ ЖАСЫРЫНУЫ МҮМКІН?

ҰЯЛШАҚ БАЛАЛАР  ҰЯЛШАҚТЫҚ «БЕТПЕРДЕСІНІҢ» АСТЫНДА НЕ ЖАСЫРЫНУЫ МҮМКІН?

«Интроверт»-балалар. Психология ғылымында «экстраверт» және «интроверт» ұғымдары бар. Аталмыш ұғымдармен көпшілік таныс шығар. Экстраверсия және интроверсия темперамент (мінезділік) ретінде адамға тумысынан беріледі. Экстраверт – сыртқа ұмтылатын, ал интроверт өз ішіне тығылуға ұмтылатын адам. Экстраверт тысқары әлемге (басқа адамдарға, қарым-қатынастарға), ал интроверт өзінің ішкі әлеміне көп көңіл бөледі. Екеуінің де артықшылықтары да, кемшіліктері де бар, бірін жақсы, екіншісін жаман деуге

ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ МӘДЕНИЕТІНЕ БАУЛУ

ДЕНЕ ШЫНЫҚТЫРУ МӘДЕНИЕТІНЕ БАУЛУ

Бұл жерде де балаға тепе-теңдікті сақтау қабілетін дамытуға мүмкіндік беретін, өз денесін сезінуге және өз бұлшық еттерінің күшін сезінуге мәжбүрлейтін арнайы жаттығу қажет. Ондай жаттығуды күнделікті жасап тұру қажет. КЕШЕН 2 1. Баланы иығыңызға және шынтақтың ішкі бүгілген жеріне жатқызып, шыр айналдырыңыз. Баланың жатысын өзгертіңіз: енді бала шынтақтың бүгілген жерінде шалқасынан, етбетінен, қырынан жатады. 2. Баланы екеулеп қолынан және тобығынан ұстап, абайлап тербетіңіздер. 3. Енді

ЕРІК-ЖІГЕРДІ ТӘРБИЕЛЕУ 5 ТЫМ КӨП ТЫЙЫМ САЛУДЫҢ ҚАЖЕТ ЖОҚ, ОДАН ДА ҮЙДЕГІ КЕҢІСТІКТІҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІҢІЗ.

ЕРІК-ЖІГЕРДІ ТӘРБИЕЛЕУ 5 ТЫМ КӨП ТЫЙЫМ САЛУДЫҢ ҚАЖЕТ ЖОҚ, ОДАН ДА ҮЙДЕГІ КЕҢІСТІКТІҢ ҚАУІПСІЗДІГІН ҚАМТАМАСЫЗ ЕТІҢІЗ.

Баланы етбетінен жатқызыңыз, қашықтау, бірақ қолы жететін жерге түрлі-түсті ойыншық қойыңыз. Келесі күндері ойыншықты қол созуға, ембектеуге тура келетіндей етіп, алысырақ қойыңыз. Өсіп келе жатқан бөбек белсендірек қимылдай бастағанда – жүре бастағанда, оған өз қалауларының күшін сездіріңіз. Бір жасар балалар әртүрлі заттардың үстіне шыққанды, өрмелегенді, кедергілер арқылы өткенді жақсы көреді. Осылайша олар өз денесінің мүмкіндіктерінен хабардар болады, өз дербестігіне, ептілігіне көз

БАЛАЛАРДЫҢ ТАМАҚТАНУДАҒЫ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

БАЛАЛАРДЫҢ ТАМАҚТАНУДАҒЫ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

Дайындалатын тамақ да әртүрлі болғаны дұрыс. Тамақтануда ата-анасының емес, баланың талғамы және қалауы ескерілуі тиіс – баланы әс мәзірінде тек өзіңізге ұнайтын тағамдармен ғана шектемеңіз. Тағамды әрлеуде де тапқырлық танытыңыз. Бала жеуден бас тартқан тағамдарды қайта-қайта дайындай бермеңіз, бұл оны тек дастархан басында жанжал шығаруға итермелейді. 9. Балаға дастархан басында ұрыспаңыз. Тамақтану орны ұнамды сезімдермен байланысты болуы тиіс. Егер ескерту жасау қажет болса – дастархан

БАЛАЛАРДЫҢ ТАМАҚТАНУДАҒЫ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

БАЛАЛАРДЫҢ ТАМАҚТАНУДАҒЫ МІНЕЗ-ҚҰЛҚЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУ

3 емдәмдік тамақтану арқылы түзетудің тиімділігі көп жағдайда аз болады: әдетте, емдәмдік тамақтануды ұзақ уақыт бойы ұстану қолдарынан келмейді және тамақтану тәртібіндегі іркіліс кінә мен жайсыздық сезімінің күшейе түсуіне алып келеді, оларды тек тамақ арқылы ғана жоюға болады, сондықтан, «тамақ – кінә – тамақ» шеңбері тұйықталады. Тамақтанудағы қиындықтар мәселесі шамадан тыс қадағалаудан ғана емес, сондай-ақ, жеткіліксіз қадағалаудан да бола алады. Қосулы теледидар немесе компьютер,

Пред. След.