ыфв

Каникулы в городе.

Каникулы в городе.

Лето – уже само по себе маленькая жизнь. Всегда хочется подарить ребенку самые лучшие воспоминания об этом времени года. Тем не менее, далеко не всегда есть возможность отправить свое чадо на море, в детский лагерь или в другой город к дорогим родственникам. Даже если это и удается сделать, наврят ли этот период займет все 3 месяца. Большую часть лета малыш, так или иначе, будет проводить в городе. Но не надо смотреть на это как на бесконечные серые здания, прожжённый солнцем асфальт и

БАЛАҚАЙМЕН БІРГЕ ТАҢҒАЖАЙЫП ӨМІР БАЛАНЫҢ СЕЗІМДЕРІНЕ АТАУ БЕРІҢІЗ.

БАЛАҚАЙМЕН БІРГЕ ТАҢҒАЖАЙЫП ӨМІР  БАЛАНЫҢ СЕЗІМДЕРІНЕ АТАУ БЕРІҢІЗ.

Балаңыз үйге еңіреп жылап келіп, басқа балалар өзіне тіл тигізгенін айтады. Баланың жағдайы қаншалықты нашар екенін түсініп, біз ашуланамыз, мәселені шешуге асығамыз, баламыз үшін ренжіткен адамнан кек алғымыз келеді. Біз орынды кеңес беруге тырысамыз немесе жұбатамыз, немесе айыптаймыз. Таңқаларлық жайт, біз баланы бар ынтамызбен жұбатқанда немесе мәселені шешуге тырысқанда, бала өзін сыналып жатқандай, өзін ешкім түсінбейтіндей, жатсынып, сыртқа теуіп жатқандай сезімде қалады. Мұндай

БАЛАНЫҢ ЖЕКЕ ӨМІРІ Не істеу керек?

БАЛАНЫҢ ЖЕКЕ ӨМІРІ  Не істеу керек?

Психологтар осындай «тәрбиенің» себептері ата-ананың мақсатты түрде қаскүнемдерді тәрбиелеуде емес екенін түсінеді. Демек, олардың басқаша емес, дәл осылай жасауына өзіндік себептері бар. Олар бәрін баланың игілігі үшін ғана жасайтынына шын жүрегімен сенеді. Баласын жарымжан ете отырып, осындай ата-ана «Бәрі сенің игілігің үшін» дейді және солай ойлайды. Аталмыш себептер арасында келесілер болуы мүмкін: 1. Кезінде өз басынан өткен қорлыққа өзге біреуді душар етуді түйсік деңгейінде қажетсіну.

ЖЕТІ ЖАС ДАҒДАРЫСЫНЫҢ ӨЗІНДІК КӨРІНІСТЕРІ ЖЕТІ ЖАС ДАҒДАРЫСЫ

ЖЕТІ ЖАС ДАҒДАРЫСЫНЫҢ ӨЗІНДІК КӨРІНІСТЕРІ  ЖЕТІ ЖАС ДАҒДАРЫСЫ

Түйсінудің құрылымданады: енді әлем жекелеген құрамдас бөліктерден тұрмайды, ол ішінде әртүрлі бөліктері бар біртұтас бейне болып көрінеді; Өзін-өзі бағалау, өз-өзіне деген сүйіуспеншілік пайда болады. Отбасында асыра мақтау мен мадақтауға бөленген балалар өзін-өзі шамадан тыс жоғары бағалайтын болып өседі. Ата-анасының көңілі толмайтын және жоғары талап қоя беретін отбасында өзін төменшіктете беретін және тым үрейшіл балалар өседі; Бала өзімен жынысы бір ата-анасының бірімен өзін

БІР-БІРІНЕ БАУЫР БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ БАЛАҢЫЗ МЕКТЕПКЕ ДАЙЫН БА МЕКТЕПКЕ ДАЙЫНДЫҚ ДЕГЕН НЕ?

БІР-БІРІНЕ БАУЫР БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ  БАЛАҢЫЗ МЕКТЕПКЕ ДАЙЫН БА  МЕКТЕПКЕ ДАЙЫНДЫҚ ДЕГЕН НЕ?

Мектепке дайындық – баланың дамып-жетілгендігінің көрсеткіші емес, бұл, бірінші кезекте, оның психофизиологиялық жетілгендігінің белгілі бір деңгейі. «БАЛАНЫ МЕКТЕПКЕ ҚАШАН БЕРУ КЕРЕК?» ДЕГЕН СҰРАҚТЫҢ ЖАУАБЫ БІРЕУ – БАЛА МЕКТЕПКЕ ДАЙЫН БОЛҒАНДА. БАЛА ҚАНШАЛЫҚТЫ МЕКТЕПКЕ ДАЙЫН БОЛСА, ОНЫҢ МЕКТЕПТЕГІ ТАБЫСТЫЛЫҒЫ ДА СОНШАЛЫҚТЫ БОЛАДЫ. Mектеп – әр бала өміріндегі ең маңызды кезеңдердің бірі. Балабақша барлық ересектердің есінде қалмаса да, олардың әрқайсысы дерлік мектеп қабырғасындағы өмірін

БІР-БІРІНЕ БАУЫР БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Ортаншы бала.

БІР-БІРІНЕ БАУЫР БАЛАЛАРДЫ ТӘРБИЕЛЕУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Ортаншы бала.

Кейде балалар арасындағы күшті қызғаныш ата-анасы арасындағы араздықтың кескіні болып табылады. Әрине, олар өз арасындағы мәселеге бола ұрсысады, бірақ, дау-жанжалда ата-анасының мінез-құлық үлгісін жиі қолданады, әрі дау-жанжал түйіні де ата-анасыныкіне ұқсас болады. Кім кімді тыңдайтын болады, бөлмені жинау кімнің кезегі, кім музыка даусын қаттырақ шығарады, кімнің достары оңбаған және т.с.с. Мұндай жағдайда балаларды жақындастырудың еш пайдасы жоқ, алдымен ата-анасын татуластыру қажет. Жеке

БАЛАЛАР ТӨБЕЛЕСКЕНДЕ НЕ ІСТЕУ КЕРЕК

БАЛАЛАР ТӨБЕЛЕСКЕНДЕ НЕ ІСТЕУ КЕРЕК

Ол күш қолдану - өзгелерге ықпал етудің жақсы құралы, ал жақсы болса – оны құрдастарымен қарым-қатынаста қолдануға болады деп ойлай бастайды. Сондай-ақ, бала ашу шақырғанда оған қалай ауыратынын көрсету үшін ұруға мүлдем болмайды. Бұл оны тек састырады: бір жағынан сіз төбелескен жаман дейсіз, ал өзіңіз оны ұрасыз. Үлкен қиындық туған ағайындылар мен апалы-сіңілілер арасындағы қарым-қатынаста орын алады. Балалар өздері араласатын бөтен балаларға қарсы көрсететін физикалық күшті жалғыз інісіне

ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ҚҰРУ

ҚАРЫМ-ҚАТЫНАС ҚҰРУ

Бала басқа балалардың ойынына қосылып кете ала ма, олармен бөліс ы көре ме? Ол біраз уақыт бойы тыныш отыра ала ма? Оның қозғалыс дағдыларын үйлестіре е ме? Жағдай талап еткенде кезек сақтай ала ма? Бала өзгелерді сөзін бөлмей тыңдай ала ма? ДЕНЕ БІТІМІНІҢ ДАМУЫ Баланың құлағы жақсы ести ме? Баланың көзі жақс білу қабілеті жақсы дамыған ба, мысалы, доппен ойнай ала ма, баспалдақтан секіре, түсіе және көтеріле ала ма? Бала сергек және әуесқой болып көріне ме? Бала дені сау, тоқ, тыныққан

БАЛАНЫҢ БӨЛМЕСІНДЕ ТЕЛЕДИДАР

БАЛАНЫҢ БӨЛМЕСІНДЕ ТЕЛЕДИДАР

Балаға көбірек уақыт бөліңіз. Ерте балалық шақта баланың тілінің дамуына, танымдық дамуына және қоғам өміріне қатысуына отбасының ықпалы шешуші маңызға ие. Дәл осы мектепке дейінгі жаста үйден тыс өз-өзіне деген сенімділігі және тіл табыса білу қабілетінің іргетасы қаланады. Ерте балалық шақтағы тілдің даму деңгейіне баланың мектептегі жетістіктері, қатарластары арасында тіл табыса білуі байланысты болады. Баланың оқып үйренуіне ең басты бәсекелес – теледидар. Жағдай қалай жасалғанына

БАЛАЛАР НЕВРОЗЫ БАЛАҢЫЗ НЕГЕ КІТАП ОҚЫҒЫСЫ КЕЛМЕЙДІ?

БАЛАЛАР НЕВРОЗЫ  БАЛАҢЫЗ НЕГЕ КІТАП ОҚЫҒЫСЫ КЕЛМЕЙДІ?

Cоңғы жылдары кітап оқығысы келмейтін, орнына теледидар мен компьютерге үйір балалар саны артып кетті. Ата-аналар абыржулы: бала кітап оқудан бас тартады! Оның себебі неде? Бұл жағдайды қалай өзгертуге болады? Бұл сұрақтарға жауап беру үшін баланың ерте жастағы жай-күйіне, оның ата-анасымен өзара қарым-қатынасына үңілу керек. Осы уақытқа дейін балалар оқуды мектепте үйренеді деген пікір қалыптасқан болатын. Ал бүгін біз білеміз, оқып үйренуге қажетті білім қорын бала мектепке дейін иеленеді.

Пред. След.